onsdag, juni 14, 2006

Förresten, jag söker jobb!

Projektet som jag jobbar i går in i en ny fas efter semestrarna. Det har varit roligt och lärorikt, och jag har fått arbeta med väldigt intelligenta människor. Faktiskt både bland kolleger och beställare.

Men det är dags att söka sig något nytt. Jag saknar samarbetet (projektet är på väg mot förvaltning och det kommer att bli väldigt mycket ensamarbete), och jag saknar den affärsmässiga pulsen och tänket (det är ett universitetsprojekt).

Så om du känner någon som har behov av en väldigt erfaren och påhittig och kunnig systemutvecklare (med kraftig slagsida åt RUP och Java och serverprogrammering och webbtekniker) så hör av dig!

Mitt något censurerade CV kan du se här.

Mitt ocensurerade CV med alla kontaktmöjligheter kan du få se om du lämnar ett meddelande med svarsadress i kommentarsfältet nedan.

1 kommentar:

Ola Berg sa...

Nja, inte riktigt min påse: nätverksmarknadsföring, hemförsäljning, må bra prylar.

Webben såg precis hur skum ut som helst.